Emelem kalapom!

Hölgy

Rólunk

2017. május 03. - Hölgy Magazin

Főszerkesztő

Fekete Fanni

dsc01138_ps_k_facebook2_szem_alatti_karika_hamvas.JPG

1994-ben születtem. Felsőfokú tanulmányaimat az Eötvös Loránd Tudományegyetem bölcsészkarán végeztem, magyar szakon. Pályámat a Középsuli.hu újságírójaként kezdtem, majd a 24.hu gyakornoka voltam. Ekkor fordult érdeklődésem a szocio témák felé. Megjelent írásom többek között a Premier Kultcafé fogyatékossággal élő munkatársairól, a Pop-Up Tattoo beteg gyermekeket segítő kezdeményezéséről és a pénzen alapuló párkapcsolatokról is.

A Hölgyet 2017. május 1-én hoztam létre. Régóta hiányát éreztem a sajtópiacon egy olyan lapnak, ami a konzervatív értelmiségi nőket szólítja meg. Ezt az űrt kívánja betölteni a lap.

Újságíróként leginkább a különböző emberi sorsok foglalkoztatnak. Célom, hogy bemutassam az olvasóknak, minden egyes élet különleges.

Az alkotás kiskorom óta szenvedélyem. Már öt-hat évesen saját magazint készítettem, később több internetes rajongói oldalt vezettem nagy sikerrel. Szabadidőmben az irodalomnak hódolok. Hatvan című novellám 2017 februárjában jelent meg a Derengő sugarak című antológiában.

Újságírók

Berényi Ildikó Mária

18554361_1596035297082348_442217166_n_ps_vil.jpg

Erősné Szakáli Katalin Mónika

15571184_731920903621765_1557383745_n.jpg

Tuska Borbála

18554680_1936716206548025_1353692323_n.png

Gyerekkorom óta fontos szerepet tölt be az életemben az írás és az irodalom. Kisiskolásként és később is előre elolvastam az irodalomtankönyveket, mert hajtott a kíváncsiság, hogy milyen alkotókról és művekről fogunk tanulni. Ekkortájt kezdtem el verseket írni, később pedig a próza irányába fordult az érdeklődésem. Novellák, elbeszélések és mesék születtek meg tollam nyomán – a szó szoros értelmében, mert ha szépirodalomról van szó, én ragaszkodom a kézzel íráshoz. Műveimmel több pályázatra is beneveztem, és sikereket értem el.

Az újságírás is régóta érdekel, de komolyabban az egyetemi éveim alatt kezdtem el vele foglalkozni. Az ELTE hallgatói magazinjában, az ELTE Online-on jelentek meg az első cikkeim. Néhány hónapja pedig két kulturális portálra, a Súgópéldányra és a Színtézisre írok színház-, illetve koncertkritikákat.

A bejegyzés trackback címe:

https://holgy.blog.hu/api/trackback/id/tr1912478445
süti beállítások módosítása